Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T13:28:15+03:00
NU este triunghi!Aria sa este 0,este o dreapta!
pt ca laturile de 7 si 3 dau 10 asa ca se suprapun si formeaza o dreapta!Fara arie!
mssss
2014-04-13T13:32:04+03:00
Tu cunosti lungimile laturilor, deci pt arie folosesti formula lui Heron
A= \sqrt{p(p-a)(p-b)(p-c)}
p=(a+b+c)/2=(7+10+3)/2=20/2=10 cm 
 

OBSERVATIE : masurile pe care le-ai spus tu sunt gresite , pentru ca in orice tiunghi latura cea mare trebuie sa fie mai mare decat suma celorlalte doua , in cazul tau sunt egale ( 7+3=10 )
cred ca mai bine era o problema de logica si nu de calcul!
mda