Răspunsuri

2014-04-13T13:33:00+03:00
Mai intai adunam creioanele care le are mama si creioanele pe care lea cumparat:26912
din total iti da si tie 1234 iar ea ramane cu:25678
tu ai :1234
tu ii dai bunici 123 iar tu ramai cu:1111creioane
ii dai bunici 123 creioane
ramai cu:1111
mama ramane cu:25678

da
cum pot afla latimea unui dreptunchiu cu perimetru de 16 m
pei formula de la dreptunghi este: P=2(L+l)
ms
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T13:35:08+03:00
Pai dupa ce va mai cumpara ,mama va avea 12345+14567=26 912 creioane.
Ea imi da mie 1234,deci ea va ramane cu 26 912-1234=25 678 creioane.
Eu ii dau bunicii 123 de creioane,deci eu raman cu 1234-123=1111 creioane.

Raspunsul este : mama-25 678 creioane
                         eu      -1111 creioane
Spor la teme :* !
multumesc
Cu placere !
Poti sa pui punctul ala aici ,in comentariu,daca vrei . :*
pui o intrebare cu 21 de puncte te rog ca nu mai am doar 1 punct ca sa raspunda oameni dar sa fie usoara