Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T12:39:57+03:00
Soarele se joaca in valuri si de aceea pare ca misca apele.

mersi mult!!!
Cu placere .
Poti sa dai pe Multumesc Pliz
(K)
2014-04-13T12:42:59+03:00
Secventa citata face referire la razele de soare care impreuna cu valurile formau mici scantei ce dau impresia de miscare.personificarea soarelui ce este prezentat ca o forta atotputernica ce poate misca apele intinselor oceane face referire la un lucru bine stiut de catre toti:fara soare nu poate exista viata