Un comerciant plateste suma de 3,850 lei in bancnote de 50 lei sau 100 lei . Aflati :
a) numarul maxim de bancnote cu care poate sa plateasca suma ;
b) numarul minim de bancnote cu care poate sa plateasca suma .

2

Răspunsuri

2014-04-13T12:39:49+03:00
A)3850:50=77 bacnote de 50 lei
b)3800:100=38 bacnote de 100 lei + 1 bacnota de 50 lei (restul)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T12:42:06+03:00
Numarul maxim de bacnote este numarul maxim de bacnote de 50 lei (adica sa plateasca numai din bacnote de 50 lei ) ,fiind egal cu 3850:50=77 bacnote .
Iar numarul minim ,aparent ,sunt numarul de bacnote de 100 lei : 3850:100=38,5 (dar acesta e un numar nenatural) ,atunci numarul minim va fi de 38 de bacnote de 100 +1 una de 50  =>in total 39 bacnote  :) .
Spor la teme !! :*
1 5 1