Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T12:41:26+03:00
A) AB=BC=AC=8 CM
triunghiul MBP-ISOSCEL este congruent cu triunghiul NPC
Vom aplica teorema asemanarii:
MB ESTE CONGRUENT NC
MP ESTE CONGRUENT CU NP
BP ESTE CONGRUENT PC
UNGHIUL B ESTE CONGRUENT CU UNGHIUL C
MB ESTE JUMATATE DIN AB=4 CM
LA FEL SPUI SI LA CELALAT TRIUNGHI
SI MP ,NP=4 CM
ASI DUPA ACEEA FACI ARIILE CELOR DOUA TRIUNGHIURI SI ASTA ESTE RASPUNSUL DE LA PRIMUL PUNCT
AKUMA TIL FAC SI PE B
ARIA ROMBULUI ESTE EGALA CU: DIAGONAL 1 ORI DIAGONALA 2 SUPRA 2
SI FACI CELE DOUA DIAGONALE SI AFLI LATURA PRIN TEOREMA LUI PITAGORA
Multumesc frumos
CU PLACERE
2014-04-13T12:49:16+03:00
Rezolvaree!Daca nu intelegi ceva sa ma intrebi!
1 5 1