1.Explica in 3-5 randuri, ideea referitoare la utilizarea televizorului pentru un copil.
2.Prezinta in 15 randuri argumentele care ti se par cele mai solide pentru a puncta efectele negative ale televizorului in viata copiilor.
3.Formuleaza in 3-5 randuri ideea referitoare la principalul avantaj al lecturii.
4.Dezvolta in 15 randuri argumentele care i-ar convinge pe colegii tai importanta de a citi cartea apoi sa vizionam filmul.
5.Formuleaza in 15 randuri ideea ca drepturile copiilor sunt la fel de importante ca cele ale adultilor.
6.Formuleaza in 5 randuri ideea referitoare la importanta drepturilor copiilor.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T12:23:37+03:00
1 este bine sa lasi un copil sa utilizeze televizorul dar si rau deoarece poate incepe sa abuze de el . este bine sa il foloseasca cat de rar poate , in general la emisiuni edcucative  care il ajuta sa invete ceva.
2-copii pot incepe sa aiba cosmaruri de la filmele de groaza sau desenele cu monstrii
- vor incepe sa aiba probleme cu ochii
- vor putea imita personajele negative din filme astfel luind un exemplu negativ
4 -in carte sunt prezentate sentimentele personajelor cat mai precis fata de filme in care vezi numai cum personajul plange dar nu vezi ce simte
- in carte vezi cu alti ochi totul e mult mai clar, vei intelege mult mai bine  daca citesti cartea inainte
- in filme continutul este schimbat iar filmul nu este la fel ca cartea
6 este foarte important ca si copii sa aiba drepturi deoarece sunt si ei oameni care cu timpul vor deveni adulti
daca copiii nu ar mai avea drepturi ar fi abuzati si maltratati
1 5 1
2014-04-13T12:59:22+03:00
3.principalul avantaj al lecturii este faptul ca ne imbogatim cunostinetela generale ceea ce pe viitor pentru un loc de munca mai bine platit poate constitui un avantaj. de asemenea cititul te ajuta sa deprinzi cuvinte noi pe care le poti folosi pentru a-ti da un aer de " copil citit"
5 drepturile copiilor sunt la fel de importante ca si cele ale parintilor deoarece se poate spune ca noi vom fi "parintii de maine" si ar trebui sa fim considerati asemenea adultilor.altfel spus in unele situatii in care copilul este tratat ca atare si nu este invatat cum este sa fi responsabil acesta poate deveni o povara pentru parinti. daca este si rasfatat mult peste masura si lasat dupa voia lui acesta va ajunge foarte rau putand deveni un pericol pentru societate.copii trebuie tratati pe jumatate ca fiind adulti pentru a-i educa si pentru a le crea un viitor luminos,armonie si intelegere in familie,dar si posibilitatea de a fi independent pentru a nu depinde de cineva pentru a-si asigura traiul

2 4 2