Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T11:18:29+03:00
X-lungimea drumului
2/5 din x= 2/5*x= 2x/5
x-2x/5  aducem la acelasi numitor  5x-2x/5=3x/5-restul
3x/5-3=x/2   aducem la acelasi numitor
6x-30=5x
6x-5x=30
x=30
13 4 13
2014-04-13T11:18:51+03:00
X/2 jumatate de drum 
x/2=2/5*x+3
Aducem la acelasi numitor adica 10 
X/2 AMPLIFICAM CU 5
2x/5 amplificam cu 2
3 amplificam cu 10
Obtinem :
5x=4x +30⇒
x=30 km
5 3 5