aaa uite dai pe wikipedia si afli acolo cel mai bine parera mea ala este cel mai bun site
nu este acolo
nu scrie nimica despre el?
nu este despre ce imi trebuie
Pentru ca cand pangeea s-a destramat gondwana a forma oceanul atlantic

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T10:57:59+03:00
Este cel mai tanar dintre oceane deoarece s-a format acum 180 milioane de ani prin separarea a ceea ce  ar fi fost un super continent.Si la ora actuala oceanul Atlantic isi mareste dimensiunile cu 1- 10 cm pe an.

13 4 13
Si argumentul unde este?
bun raspuns
Ca s`a format acum 180 mil ani ..
Si inca se modifica
2014-04-13T11:08:08+03:00
Oceanul Pacific exista de pe vremea apei Panthalasa,de cand exista hidrosfera.
Oceanul Indian este din totdeanuna in sudul Asiei,s-a format odata cu Panthalasa.
Oceanul Arctic este in nord,neschimbandu-se din toate timpurile.
Oceanul Atlantic s-a format in urma cu aproximativ 200 milioane de ani prin despicarea Pangeei,continentul primar,formandu-se in timp,pe cand celelalte oceane exista din totdeauna.
O sa iti mai scriu si o curiozitate.Anual,Asia se apropie de America de Nord cu 7 cm,iar asa s-a format Atlanticul.In urmatoarele milioane de ani,Eurasia se va uni cu America de Nord,Pacificul disparand iar Atlanticul va fi Atlantic+Pacific,cel mai mare ocean existent.
6 3 6