atributele determina un substantiv
cum ar fi : Baiatul cuminte isi face temele. cuminte este atributul. acesta se analizeaza astfel: cuminte-atribut,exprimat prin subst comun,se acorda-n gen si nr cu subst baiatul, genul masculin, nr ding.
sing
mult noroc la teme

Răspunsuri

2014-04-13T10:50:59+03:00
Atributul in propozitie poate fi adjectiv,numeral sau substantiv.Atributul sta in fata substantivului sau dupa el.Determina un substantiv.

atributul. atributul-determinant al substantivului. el poate sta inaintea unui substantiv sau dupa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T11:06:28+03:00
Atributele determina un substantiv. Adica el poate sta inainte si dupa substantiv.
Mult Succes!
1 5 1