In cazul unui cutremur se actioneaza sirena de alarmare publica . aceasta emite ..... suntete a cate .... secunde , cu o pauza de .... secunde intre ele . semnalul de incetare este format dintr.un sunet lung a .... minute . va rog raspundeti doar daca stiti .

2
Ce clasa?
A6
IN cazul unui cutremur ai murit
Simulare ... ma rog

Răspunsuri

2014-04-13T09:40:38+03:00
15 sunete
4 secunde intre
4 secunde durata fiecareia


Uitasem: Semnalul de incetare dureaza 2 minute.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T10:48:35+03:00
In cazul unui cutremur se actioneaza sirena de alarmare publica.Aceasta emite 5 sunete a cate 16 secunde,cu o pauza de 10 secunde intre ele.Semnalul de incetare este format dintr-un sunet lung a 2 minute
1 5 1