Alexandru: Pentru a merge la scoala fac 200 de pasi ,adica 100 de metri.
Radu: Eu merg 100 m pana la coltul strazii, apoi 150 m spre stanga, iar la dreapta imi mai raman 200 m de parcurs .
Cu cati metri locuieste mai departe de scoala Radu decat Alexandru ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T09:15:49+03:00
350m deoarece radu are 100+150+200
                                    iar alex 100m
deci 450-100
2014-04-13T09:17:55+03:00
A-200p=100m
R-100+150+200=450m
450-100=350m locuieste mai departe Radu decat Alexandru