Răspunsuri

2014-01-18T16:52:39+02:00
Despre ce vrei sa fie ?
Despre prieteni adevarati si falsi. Este ceva inspirat din realitate.
Ai putea sa ii pui ceva de genul "Prieteni?" ? . Oricum tot la sfarsit zic sa ii pui titlul. Acum tu sti mai bine.
Prietenia si omenia? Prietenii adevarati... In viata de zi cu zi.....
Timpu trece dar prietenii adevarati raman
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T16:53:04+02:00
Eu zic sa lasi numele la sfarsit. Astfel dupa ce scrii povestea vei sti sa ii pui un nume care sa aiba legatura cu povestea.
a fi sau a nu fii ''prieten''
Prima data scrie povestea apoi pune titlul ... :) .
scrie un titlu mai frumos si atractiv sa fie un joc de cuvinte
Despre ce ? Eu zic ca ar trebui prima data sa scrii titlul si apoi sa scrii povestea pentru ca cele doua sa aiba legatura :*