Doua loturi au aceeasi arie.Primul lot este sub forma de patrat cu latura de 600 m , iar al doilea are forma de dreptunghi cu o latura de 400m.
SE CERE:
a) Primul lot se imprejmuieste cu un gard de sarma , cu 5 randuri. Calculati lungimea sarmei folosite.
b) Aflati care este a doua dimensiune a lotului in forma de dreptunghi.
c) Cati lei se incaseaza pe recolta de greu de pe al doilea lot daca productia medie la hectar este de 4000 kg , iar 1 Kg de grau se vinde cu 0,8 lei ?

2

Răspunsuri

2014-04-13T00:14:37+03:00
Ap-patratului
Ad-dreptunghiului
Ap=Ad
Ap=l²=600²=360.000
Ad=L*l=L*400
360.000=L*400
L=360.000/400
L=900m²
a)Pp=4l=4*600=2.400m²
2.400*5=12.000m ²de sarma folositi
c)Pd=2*L+2*l=2*900+2*400=1800+800=2.600m²
1hectar(ha)=10.000m²
2.600m²=0,26ha
1ha........4.000kg
0,26ha.......x

x=0,26*4.000/1=1040kg

1kg..................0,8lei
1040kg...............y

y=1040*0,8/1=832 lei
6 2 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-13T03:28:50+03:00
A) 600x4x5=12000m
b) 600x600:400=900m
c) 900x400=360000mp=36ha
36x4000=144000kg (recolta totala)
144000x0,8=115200lei
 
Raspunsul lui Miky93 este gresit, a facut o confuzie intre perimetru si arie la punctul c); la punctul a) lungimile (perimetru, latura, cantiatea de sarma) sunt in metri, nu metri patrati.