Răspunsuri

2014-04-12T23:24:53+03:00
Randul va arata cam asa :bbfffbbfffbbfff........fffbb
Daca sunt 12 baieti inseamna ca sunt 5 grupari bbfff,pentru ca perechea a sasea de baieti va incheia randul .
5 grupari bbfff => sunt 5x3f=15 fete 
si 5 grupari bbfff+1grupare bb => (5x2b)+(2xb)=12 baieti 
Deci intotal sunt 15+12=27 elevi
atat mi-a dat si mie , dar la raspunsul cartii , la sfarsit imi da raspuns final 45
Atunci e gresit la final ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T23:26:04+03:00
Deoarece intre oricare 2 baieti consecutivi sunt asezati 3 fete=> exista 11 grupuri de cate 3 fete,astfel numarul fetelor este 33,iar cel al baietilor 12. Numarul total este 45. Dar inainte de primul baiat poate fi orice numar de fete,la fel si dupa ultimul baiat. Astfel problema are o scapare micuta,trebuie sa precizeze ca randul incepe si se termina cu cate un baiat
pai scrie .. am uitat sa mentionez :)) dar nu inteleg de ce sunt 45 .. :)) sorry
regula aranjarii in rand este urmatoare: bfffbfff....bfffb. De fiecare data cand se vor pune 2 baieti unul langa celalalt vor veni 3 fete sa-i desparta,intelegi?
gata .. mersi