da dupa ce ne dam seamea cum sa le amplificam?
adica cum se egaleaza?
da\
dupa nr de atomi din fiecare element...totdeauna atomii elementelor raman constanti...cati atomi de reactanti sunt atatia trebuie sa se obtina...prima data egalezi metalele,apoi gruparile NO3,SO4 etc...,hidrogenul si la final oxigenul
dupa Legea conservării masei substanțelor
Legea arată faptul că într-o reacție chimică nu se creează și nu dispar atomi, ci ei se "rearanjează" formând compuși noi.
Ex: Fe + 2HCl → FeCl2 + H2
Noua la scpala ni se spune:``Partea sitinga trebuie sa fie egala cu partea dreapta``

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T22:40:16+03:00
Daca nu stii cum sa egalezi, e foarte usor:
Numeri atomii elementului dintr-o parte si vezi daca este acelasi numar si in cealalta parte. Daca nu este, pui coeficientul in fata a.i sa coincida.
sper ca ai inteles
3 4 3
2014-04-12T22:40:26+03:00
Pei ecuatile sunt niste probleme de exemplu iti da o substanta si tu trebuie sa o afli aceasta este x si se afla prin numar de moli masa atomica
1 5 1