Răspunsuri

2014-04-12T22:37:56+03:00
Pe scurt: se obtine fie din etilena fie prin fermentarea zaharurilor cu drojdie.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T22:41:44+03:00
Alcoolul etilic sintetic,C2H5OH,se mai numeste si spirt.El se poate obtine prin sinteza,dar mai ales prin frementatia  zaharurilor.
Dintre metodele de sinteza ,cele mai multe folosesc acetilena ca materie  prima.Unele procedee,acetilena,prin hidratare ,este transformata in acetaldehida   care apoi  este supusa unei hidrogenari catalice(in prezenta nichelului,la 1400C):
CH=CH+H20->CH3-C=O+H2->CH3-CH2OH