Problemele sunt atasate de fotografie.
Problemele care nu trebuiesc explicate/rezolvate sunt urmatoarele:
Subiectul I : Ex 2 si ex 3 ( nu trebuiesc rezolvate)

Multumesc anticipat

2
pai spune unde ai probleme
scuze, am intrat si eu ....din ce miai spus Iurie, acum m-am prins ca daca apuc sa dau raspunsul , pot edita, si pot continua sa scriu tot acolo. Mersi pentru infirmatii, asa invat si eu mai mult!
si vezi ca 190+38=228 si trebuie sa refaci calculele
corect, multumesc

Răspunsuri

2014-04-12T22:24:09+03:00
Ex.1a) 190 lei + 190 lei * 20% = 190 lei + 190 lei * 20/100 = 190 lei + 38 lei = 228 lei
1b) 228 lei - 228 lei* x/100 = 193,80 lei
228 lei - 193,80 lei = 228 lei * x/100
34,2 lei =228 lei * x/100
x = (34, 2 *100) / 228
x = 15 %

4) a/b = 0,4
a+b = 84
a= 84 - b
(84-b) / b = 0,4
84 - b = 0,4 b
84 = b +0,4 b
84 = 1,4 b
b = 84 / 1,4
b = 60
a = 84 - 60
a = 24

5. (3x+1) ((3x+1)la put.2 -4) = (3x+1) (3x+1+2)(3x+1-2) = (3x+1)(3x+3)(3x-1) = (3x+1)(3x-1)*3*(x+1) =3* (9x la put 2 -1)(x+1)





84 = 1,4 b
b = 60
poti sa editezi raspunsul
a = 84 - 60
a = 20
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T22:32:42+03:00
1)20% din 190= 20/100*90=1/5*90=18
190+18=208
208-x/100*208=193,80
208-2,08x=193,80
-2,08x=193,80-208
-2,08x=-14,2
2,08x=14,2
x=6,82%

3)35+3*35=35+105=140

4)a/b=4/10=2/5
a/b=2/5   a=2b/5
a+b=84
2b/5+b=84 aducem la acelasi numitor
2b+5b=420
7b=420
b=60   a=24

5)E(x)=(3x+1)³-4(3x+1)=(3x+1)[(3x+1)²-4]=(3x+1)(3x+1-2)(3x+1+2)=(3x+1)(3x-1)(3x+3)  

S2)
1)P ABCED=20*5=100
100:4=25-braduti
25*140=3500
25:7=3,4 deci trei braduti sunt gratis
3*140=420
3500-420=3080-trebuie sa se plateasca pentru braduti

2)Al=Pb*h=3*4√3*6=72√3
At=Al+2Ab
Ab=l²√3/4=(4√3)²*√3/4=48√3/4=12√3
At=72√3+2*12√3=72√3+24√3=96√3
V=Ab*h=12√3*6=72√3
1)20% din 190= 20/100*90=1/5*90=18 nu 20/100*190=38
ai muncit ceva Miky
mersi dar n-am facut tot mai imi ramasesera subpunctele b si c de la S2 2)
mai face si el ca sa invete ceva
:)