Ce cantitate de hidroxid de sodiu,NaOH,contin230g sodiu?Calculatii in grame si apoi in moli?

2
contine ,nu ?
da
are dreptate sudoku. Eu nu am fost atent si am pus cantitate de NaOh 230 g si am gresit. A facut bine !!! Felicitari Sudoku
1 MOL de CO2 H2 O2 N2 are 22,41 litri in caz ca ai nevoie

Răspunsuri

2014-04-12T22:13:52+03:00
M de NaOH = A de Na + A de O + A de H = 23+16+1 = 40
Daca 1 mol de NaOH ..........40 g
           x .........................   230 g

x= 230 / 40 = 5, 75 moli

Daca 1 mol ...........40 g NaOH.................23 g Na
         5,75 moli........230 g NaOH...............x

x = (230 *23) / 40
x = 132,25 g Na
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T22:21:05+03:00
Masa molara NaOH = A sodiu + A hidrogen + A oxigen = 16+1+23=40 g/mol
40 g NaOH........23 g Na
x g NaOH..........230 g Na        x = 400 g NaOH
nr moli = m/μ = 400/40 = 10 moli NaOH
1 5 1