Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T21:10:09+03:00
Nu, campul magnetic este o marime fizica vectoriala, iar magnetita din sol este un mineral cu proprietati magnetice.
1 5 1
2014-04-12T21:10:48+03:00
Magnetitul sau magnetita este un mineral din grupa oxizilor dr fier cu proprietăți electromagnetice. Câmpul magnetic este o mărime fizică vectorială ce caracterizează spațiul din vecinătatea unui magnet.
dragi mei este o capcana profa nea spus ca magnetita este in asia la un singur pol iar campul magnetic este format din 2 poli ..... CICA DESTEPTII