Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T21:05:44+03:00
Din sibiu pin in ungaria sint aproximativ 489 km

480-550 max 600
asta e distanta rutierea da daca distanta pe linie dreapta-375 km
vreo 350 pana la Vama . Daca te referi la Budapesta sunt vreo 650-700 km.
pana la vama(Nadlac) sunt vreo 350 km,dar daca te referi la Budapesta sunt vreo 650-700 km
Sibiu-Arad 275 km,iar Arad-Nadlac inca aprox. 50 km
  • Utilizator Brainly
2014-04-12T21:06:24+03:00