Comentariul a fost şters
Iti voi spune formula. Deci: Introducere - Scrii definitia operei epice ,cuprins-demonstrezi pe baza textului,cu ajutorul definitiei din introducere (sa dai exemple) ca textul apartine operei epic,iar in incheiere,scrii rezulmatul cuprinsului :) Sper ca te-am ajutat! :*

Răspunsuri

2014-04-12T20:49:57+03:00
Prin argumentele:
- prezinta indirect pozitia autorului care nareaza fapte, evenimente
-autorul e povestitor, dar isi pune si personajele sa vorbeasca
-elementele realitarii sint usor de recunoscur
-modul de exprimare este naratiunea
-naratorul este observator si martor
-din punct de vedere gramatical, preponderent este utilizare persoana a III-a, timplu trecut
Comentariul a fost şters
Opera epica are personaje,are timp si spatiu,naratorul exprima indirect fapte,evenimente,ca mod de expunere predomina naratiunea(dar si dialogul si monologul in alte opere),iar,din punct de vedere gramatical predomina persoana a III-a,la timpul trecut.(Nu neaparat)....Sper ca acum ai inteles..:).
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-12T21:03:45+03:00
Elemente specifice operei epice:
-actiunea se petrece in mod indirect prin intermediul personajelor si al actiunii
-autorul nareaza intamplarea
-verbele sunt la pers.a3-a  si la timpul trecut 

2 5 2