Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T20:40:21+03:00
0,285714  285714....
285714-6 cifre  se imparte nr in grupe de cate 6 
2008:6=334.4    vin deci 334 grupe de cate 6 cifre si o drupa de cate 4 cifre deci a 2008-a zecimala este 7
am inteles
deci trebuia decat sa impart la 6 nu ? !
da
2014-04-12T20:41:21+03:00
0.(285714) inseamna 0 avand dupa virgula 285714 repetat la infinit. A 2008-a zecimala se determina impartind 2008 la 6(nr de cifre in 285714). Rezultatul este 334 rest 4. Inseamna ca a 2008-a zecimala este a 4-a zecimala dupa 334 de repetati ale secventei 285714. Asta inseamna ca a 2008-a zecimala este 7.