6 vaci si 7 oi consuma 88 de kg de mancare
8 vaci si 7 oi consuma 108 de kg de mancare
cate kg de mancare consuma o vaca? cat consuma o oaie? :)

2
o oaie 10 kg , iar vaca consuma 12 kg
da
1vaca 10 kg o oaie 4 kg
8vaci -6 vaci=2 vaci care mananca 108-88kg =20 kg mancare rezulta 1vaca = 10 kg apoi 6 vaci mananca 60 kg mancare scadem din 88 cele 60 kg si ne raman28 ka mancare pt 7 oi astfel 28:7=4 kg mananca 1 oaie
am rezolva-to si eu la clasa. :)

Răspunsuri

2014-04-12T20:20:30+03:00
6v+7o=88
8v+7o=108   inmultim prima ecuatie cu -1

-6v-7o=-88
8v+7o=108  prin adunarea celor 2 ecuatii obtinem
2v/=20
v=10     6*10+7o=88  7o=88-60    7o=28   o=4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T20:21:42+03:00
...............................