Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T19:21:18+03:00
Mase atomice:
H-1
O-16
N-14
M=1*1+14+16*3=48+14+1=63 => 1 mol are 63 g HNO3

63 g HNO3........6,023*10 la puterea 23 atomi (numarul lui Avogadro)
630 g HNO3....... x atomi

x= 6,023* 10 la puterea 23*630/63=6,023*10 la puterea 24 atomi
2 5 2
2014-04-12T19:53:25+03:00
H-1
O-16
N-14
M=1*1+14+16*3=48+14+1=63 => 1 mol are 63 g HNO3

63 g HNO3........6,023*10 
630 g HNO3....... x atomi

x= 6,023* 10 la puterea 23*630/63=6,023*10 la puterea 24 atomi