Răspunsuri

2014-04-12T18:56:40+03:00
X va fi lungimea unei catete.
Aplicand teorema lui Pitagora obtinem : x²+x²=684
                                                          2x²=684
                                                          x²=324
                                                          x=18(lungimea catetei ) 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T18:57:16+03:00
Daca este dreptunghic isoscel se determina astfel
Notam cu x =AB=AC
Scriu T Pitagora
BC^2=AB^2+AC^2=x^2+x^2=2x^2=18^2*2=648 ⇒ x^2=324 ⇒ x=v324=18
am o intrebare ce este " ^ " ????
^ este ridicare la putere, x^2= x la puterea a doua