Răspunsuri

2014-04-12T18:26:29+03:00
Care ar fi rostul sa iti dau direct rezultatul? Iti pot spune cum sa faci. Aduci totul la acelasi numitor si apoi muti x in partea stanga si restul in partea dreapta, apoi imparti prin coeficientul lui x( numarul din fata lui x) si gata.
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T18:45:52+03:00
X/2 + 2x + 3x + 4x -x/5 -2x -3x -4x = 1/4 +2/3 +3/2 +1/3 + 2/4 +3/5
x/2 - x/5 = 3/4 +3/3 +3/2 +3/5
(5x -2x)  /10 = (15 + 20 +30 +12 ) / 20
3 x /10 = 77 /20
3 x * 20 = 10 * 77
60 x = 770
x = 770 /60
x = 77/6
3 3 3