Daca perimetrul unui triunghi dreptunghic este egal cu 72 cm, m(<A)=90, iar ipotenuza are lungimea de 30 cm, atunci sinB+sinC este egal cu...?

2
pai ,prima data trebuie sa stii cei sinusul; apoi, pui in aplicare formula; nu-s sigura daca-i cateta opusa/ipotenuza sau cateta alaturata/ipotenuza .
stiu si e cateta op/ip
daca tu nu sti de ce zici

Răspunsuri

2014-04-12T18:20:10+03:00
P=72
72-30=42⇒
AB=AC=42/2=21
mas<B+mas<C=180-90=90
AB=AC    ⇒mas<B=mas<c=90/2=45
sin<B=sin<C=45=√2/3
sin<B+sin<C=√2/3+√2/3=2√2/3
Cred ca pleci de la premiza gresita ca e triunghi dreptunghic isoscel. In acest caz nu ai avea nevoie de informatii despre perimetru deorece ai sti din start ca A=B=45.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T18:21:28+03:00
SinB=AC/ip
sinC=AB/ip
sinB+sinC=(AC+BC)/ip=(72-30)/30=42/30=7/5
1 5 1