Hiposecretia hormonilor tiroidieni care in copilarie duce la Nanism tiroidian(talie redusa,inaintare mentala) si Hipersecretia hormonilor tiroidieni care la adult duce la Mixedem (piele ingrosata/uscata, scade capacitatea de concentrare/invatare).

Răspunsuri

2014-04-12T18:14:32+03:00
Hipertiroidism hipotiroidism gusa endemica. dar ultima este doar din lipsa iodului din alimentatie :) si boala basedow-graves :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T18:18:01+03:00
Tulburarea functiei tiroidiene are o frecventa de 5- 6 ori mai mare la femei, decat la barbati din cauza modificarilor hormonale la care este expus organismul feminin.
2 5 2