Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T18:09:40+03:00
Cos<ABC=AB/BC=9/18=1/2⇒ mas<ABC=60 grade
3 5 3
2014-04-12T18:11:54+03:00
BC e ipotenuza=18. AB este o cateta care e egala cu 9. Exista o teorema in geometrie care spune ca intr-un triunghi dreptunghic cateta unui unghi de 30 de grade este egala cu jumatate din ipotenuza. AB e cateta opusa unghiului C deci unghiul C are 30 de grade. Rezulta ca unghiul B are 60 de grade.