Pentru comenzile online , un magazin de calculatoare aplica o reducere de 10% . Pretul unui calculator cumparat online este de 1800 lei . In magazin , acelasi calculator costa ... lei . MOTIVATI-VA RASPUNSUL .

2

Răspunsuri

2014-04-12T17:49:45+03:00
In magazin calculatorul costa 1800+180 = 1980 lei.

Pentru ca 1800 : 10 = 180 care reprezinta 10% .


Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T17:51:32+03:00
X=pretul intreg a unui calculator
90%x=1800     (pentru ca se aplica acea reducere de 10 % )
90x=180 000
x=2 000 lei      (pentru ca in magazin se plateste pretul intreg ) 

Spor la teme !! :*
1 5 1