te rog frumos, ma jignesti :)) m-am nascut in America , cred ca stiu mai bine daca exista verbul to will..
ma rog
I will be
You will be
He will be
She will be
It will be
You will be
They will be .
a fi-be
teoretic ar fi " will be " ! dar practic nu exista

Răspunsuri

2014-04-12T17:28:46+03:00
Will be / would be depinde de context
si pentru I si we se mai scrie shall / should
should inseamna ar trebui
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T17:28:53+03:00
Iti conjug tot verbul:
TO BE:
 
Timpul prezent:
I am
You are
He is
She is
It is (It numai in povesti pentru ca se refera la obiecte)
We are
You are
They are

Timpul viitor:

I will be
You will be
He will be
She will be
It will be (La fel, doar in povesti pentru ca se refera la obiecte)
We will be
You will be
They will be .
will be
I will be
You will be
He will be
She will be
It will be
You will be
They will be .