Răspunsuri

2014-04-12T17:19:56+03:00
Patria noastră, România, are munţi înalţi, dealuri mănoase şi câmpii întinse. Râuri cu ape cristaline brăzdează solul patriei, hrănind în drumul lor oameni, animale şi vegetaţie deopotrivă. Lacuri întinse, cu ape curate, pline de peşti feluriţi, sunt presărate pe suprafaţa ţării. În luciul lor se oglindesc frumuseţile naturale ale acestui pământ şi albastrul pur al văzduhului.Cât vezi cu ochii, dealurile sunt acoperite de livezi cu rod bogat.Vara, dealurile se îmbracă în pajişti verzi, care bucură privirea călătorilor şi oferă ţăranilor hrană pentru animalele din gospădării. La şes, câmpiile gem sub greutatea grânelor şi a lanurilor pline de porumb. Solul fertilCartea de vizită a patriei mele sunt munţii. Înalţi, încât noaptea ai impresia că ating bolta înstelată a cerului, munţii noştri sunt acoperiţi de brazi semeţi şi de păduri cu copaci seculari. De acolo de sus, din creierul munţilor, aerul curat şi sănător se răsfrânge asupra întregii ţării, încântându-i pe locuitori cu prospeţimea sa. În pădurile dese ale patriei, pline de cu vegetaţie bogată, vieţuiesc animale sălbatice.  al acestora este o casă bună pentru orice tip de cultură agricolă.Aceasta este patria mea, România. Ea este pentru mine un motiv de bucurie şi mândrie.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T19:48:28+03:00
Ne incinta patria ca noi ne-am nascut in aceasta tara si nu conteaza cum e tara o iubesti.Stramosii nostrii dacii de la noi am pastrata multe taraditii si obiceiuri foarte atragatoare.Domnitorii nostri au luptat impotriva turcilor Mihai viteazul stefan cel mare etc Au cladit manastiri .S-au sacrificat pt tara 
2 3 2