Răspunsuri

2014-04-12T17:17:11+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T17:31:29+03:00
Notam cu a=pretul initial al avionului
               c=pretul initial pentru cazare
               e=pretul intial pentru excursii 
               
               x=pretul total pentru 8 zile

Scriem datele problemei :
a=60%x
c=35%x
e=5%x
c=e+132  =>  c-e=132

35%x-5%x=30%x (c-e )
30%x=132
30x=13200
x=440(pretul total 8 zile ) 

b)a=0,6x440=264
   b=0,35x440=154
  c=0,05x440=22 

Observam ca preturile se vor dubla deoarece numarul de zile se va dubla (8*2=16) 
Deci fiecare se va mari cu inca o data valoarea lui .
Raspunsul fiind:cu 264,154,respectiv cu 22 .
Spor la teme !!! :*
1 5 1