Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T16:49:15+03:00
-3/5 *8/13=-24/65   =-0,36
am vazut si eu cat da la raspunsurile din culegere ma intereseaza cum se face ca am vazut ca nu pot simplifica nimic se inmultesc asa cum sunt nu ??
da
ok mersi
n-ai pentru ce
  • Utilizator Brainly
2014-04-12T16:54:10+03:00
-3supra5 ori 8supra13 = -24supra65 poti sa-l lasi asa sau poti sa-l inparti depinde cum iti este mai usor sau cum iti cere la probrema...