Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T16:51:44+03:00
Ea este Iulia,o femei in jur de 32 de ani,cu un par lung ca mătasea,ochii mari si senini ca cerul,buzele subțiri usor rozalii si nasul cârn.La prima vedere pare o femei sensibila si usor naiva,dat nu este nici pe departe asa..ea este puternic la desteapta
2014-04-12T17:02:44+03:00
Un barbat chipes frumos destept  cu parul  blond se plimba prin parcul mare
barbatul era imbracat in camasa alba cu un lant auriu la gat si cu adidasi de firma el tocmai se dadu mare ca este cel mai frumos si ca nimen nu sar compara cu el cu parul sau fluturand si cu ochii lui albastri