Răspunsuri

2014-04-12T16:47:30+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T17:13:35+03:00
F(-2x+30= - (-2x+3)+2 (= 2x-)1 ( cum ai spus tu, dar am scris in fuctie de expresia de sub f) deci f9x)= -x+2
mai exact ce ai scris dupa -(-2x+3)+2 ?
Pentru ca ai tu ai f (-2x+3) deci trebuia sa scrii i fuctie de asta, si am pus -(-2x+3) deorece termenul care continea x dupa egal era "2x", asa ca am pus -1 ca sa fie egalitate.]
ok mersi mult, am inteles ( era o paranteza in plus si nu stiam ce cauta acolo :) )
Aha, bine :-)