I-am scris unei prietene ale mele.
Unei prietene a mele. "Articolul posesiv la feminin singular este a și înaintea genitiv-dativului adjectivului posesiv postpus: (al) unei prietene a mele (nu ale)." Citeste pct 8 de la Articol:http://m.dexonline.ro/articol/6._C%c3%a2teva_norme_morfologice
I-am scris unei prietene a mele.
I-am scris unei prietene a mele
a mele ! sigur e asa !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T16:05:58+03:00
I-am scris unei prietene ale mele . Asta e varianta corecta. 
" I-am scris unei prietene de-a mea" ...asa cred
2014-04-12T16:06:14+03:00
Ale mele e corect fiindca nu suna normal a mele :-??