Răspunsuri

2014-04-12T15:49:32+03:00
Plantele produc oxigen / Plantele ne ofera hrana / Plantele duc la biodiversitate.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T15:52:19+03:00
Ele ofera oxigenul,atat de important pentru respiratia oamenilor.
Sunt si o sursa sanatoasa de hrana ,oferindu-ne proteinele necesare organismului.
Ele sunt importante si in industrie ,cateva exemple ar fi lemnul,bumbacul,inul.
Exista multe tratamente bazate pe anumite plante medicinale.

2 3 2