Răspunsuri

2014-04-12T14:37:58+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T14:38:53+03:00
12/√6-√2   rationalizam cu √6+√2 si avem
12(√6+√2 )supra (√6+√2)(√6-√2)
12(√6+√2) supra 6-2
12(√6+√2)/4=3*(√6+√2)=3√6+3√2
asta e varianta lunga
Pentru ca se rationalizeaza si sunt semne diferite , si devine formula de calcul prescurtat , nu mai comentati daca nu stiti, cereti pareri eventual. A facut foarte bine. :)
ms:)
Eu le fac direct pe scurt, nu stiam de unde a aparut, 12(√6+√2 )supra (√6+√2)(√6-√2) . Atat nu am inteles, dar finalul este bun. :)
Este , dar pentru ce ce pun intrebarea , e bine venita varianta lunga pentru a si intelege :) Nu pt a copia mura-n gura.