1. Prin expansiunea partii de propozitiei subliniate:

Parcul are statut de arie naturala protejata se obtine o propozitie subordonata:

a. predicativa
b. subiectiva
c. atributiva

2. Alcatuieste o fraza care sa contina o propozitie subordonata subiectiva, avand ca termen regent o expresie verbala impersonala.

2

Răspunsuri

2014-04-12T14:08:12+03:00
Cuvantul subliniat din propozitie poate subordona:o atributiva.
4 5 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T14:11:04+03:00

1. Atributiva
2. E dificil (expresie verbala impersonala) sa citesti in germana.
2 5 2