Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T14:04:00+03:00
Trebuie sa lutam impotriva acestei boli dupa care unii oameni mor . Sida dupa mine inseamna moarte curata . Ea se transmite atunci cand cineva doneaza sange , adica cand faci o injectie si o faci cu seringa altuia om care are sida vei lua si tu .
Succes !
si eu de pe 26
A si oricum esti si mai mare ca mine . Eu am 10 ani .
Eu de pe 22 ianuarie
daca vrei vorbim prin mesaje.ti-am trimis unul deja.
Da vreau .
2014-04-12T14:04:20+03:00
1.Continua sa mergi mai departe (de la desene animate)
2.Salvare-supravietuire-sanatate * treis (cei 3 s),creatie proprie
2 3 2