Răspunsuri

2014-04-12T13:29:05+03:00
Ambele sunt pentru masini . Combustibilul alimenteaza motorul si carburantii sunt pt. a porni masina .
Succes !
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T13:34:55+03:00
Carburantul este un combustibil lichid, volatil, care in amestec cu aerul, este folosit la alimentarea motoarelor cu ardere interna ex:benzina, motorina
combustibilul este o materie,de obicei organica,care arde dezvoltand caldura si care este folosit ca izvor de energie in industrie . combustibilii fosili sunt hidrocarburi, carbune, petrol, gaze naturale formate din ramasitele fosilizate ale plantelor si ale animalelor moarte
3 5 3