Ce leaga grupul de cuvinte scris cursiv inn enunturile urmatoare:
Am primit carti,precum si bomboane.
Stiu ca o sa vina,precum si ca o sa-mi aduca un dar.

2
o varianta ar fi ca leaga o insiruire ... o alta varianta este ca stabileste un raport copulativ in propozitie.
ms frumos

Răspunsuri

2014-04-12T12:52:18+03:00
Eu cred ca leaga doua subst.intr-o prop.(in prima prop.)
eu cred ca leaga doua verbe intr-o prop.(2 prop.)
sper ca te-am ajutat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T13:15:57+03:00
Substantive , verbe leaga o insusire .
Succes !
ms frumos
Cu placere @
noroc cu site-ul asta ca nu styu ca ma faceam
A atunci bravo tie !
ms mult!