Va rogg ajutor!!!!! 1.Suma a 2 nr. este 35, iar diferenta lor este 7. Aflati a supra b.
2. Aflati produsul nr. daca sunt consecutive si suma lor este 24.
3.In triunghiul ABC, masura unghiului a=90 grade, masura unghiului B=30 grade, Ab=18 radical 3,, se duce h AD perpendiculara pe BC, D apartine (BC). Se cere sa se calculeze BC, AC, AD.......:) Ajutorrrrr!

2

Răspunsuri

2014-04-12T12:45:17+03:00
A+b=35;      a-b=7;           a=7+b;        7+2b=35;      2b=28;        b=14;        a=11;                                               a supra b =11supra 14
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T13:08:18+03:00
Daca: a+b=35
          a-b=7
          a=7+b
atunci rezolvarea este: 7+2b=35
                                     35-7=28(2b)
                                    28:2=14(b)
                                     14-3=11(a)
                                    a pe b=11 pe 14(transformam a si b intr-o fractie)
sper ca te-am ajutat!
                                  
         
2. Aflati produsul nr. daca sunt consecutive si suma lor este 24.
3.In triunghiul ABC, masura unghiului a=90 grade, masura unghiului B=30 grade, Ab=18 radical 3,, se duce h AD perpendiculara pe BC, D apartine (BC). Se cere sa se calculeze BC, AC, AD.......:) Ajutorrrrr!
este bine madalina?
daaaaaa