Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T12:28:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
  Cerul luminos al diminetii se pierde in orizontul purpuriu marcand o noua zi .Este emotionant sa privesc verdele padurii ce se intinde in fata mea, facandu`ma sa vreau sa o explorez pe toata intr-o zi. Desi e inca primavara,vantul imi aduce dulcele miros al florilor inflorite inducandu-mi o stare euforica in timp ce ma rostogolesc prin iarba inca umeda de roua noptii ce a trecut. Inaltul copacilor ce acopera soarele arzator, creeaza un labirint prin care nu regret nici o clipa ca ma pierd, uitand de tot.Ziua mi se incheie sub un miraculos asfintit, privind plin de sentimente, padurea copilariei mele, padure ce nu o voi mai revedea prea curand.

  Cam asta ar fi :)
1 5 1
2014-04-12T12:36:24+03:00
                                       primavara in natura
soarele de afara incinge mediul inconjurator cu sagetile de foc .in ziua aceasta m-am hotarat sa explorez natura. iarba frageda si verde asteapta prietenele ei floricelele cele magice si multicolore.pe cer apare si un curcubeu miraculos si stropit cu toate culorile vii .albinele muncesc de zor ca sa faca mierea dulce ca sa ne fie noua de folos.merg mai departe pana cand vad un codru luminos.merg incetisor si simt un vant caldut si linistitor.merg inainte si vad un copac falnic si inalt cu coroana bogata si plina de flori de mar.acum imi dau seama ca au mai inflorit si lalelele fermecatoarele prietene bune cu ghioceii.culeg cateva si le pun in cos. acestea au un miros fermecator si inmiresmat.
 dimineata cand ma trezesc vad la fereastra vrabiutele gurese care ma trezesc de fiecare data cu trilurile lor cristaline.
este un moment emorionant!
ti-a placut asa de mult compunerea mea??!
da
vad si eu asta.