Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T11:09:38+03:00
Casa-locuinta,cladire,loc de trai
Masa-hrana,mincare..depinde de sens:_
zavor-incuietoare
instrument-sculă, unealtă, ustensilă, (înv. şi reg.) sărsam, (reg.) sculeaţă, (Mold., Bucov. şi Ban.) halat, (înv.) cinie, dichis. (~ pentru dulgherie.) 2. instrument de pasaj v. lunetă meridiană. 3. aparat. (Un ~ pentru curăţat cartofii.) 4. (GRAM.) (rar) unealtă. (Prepoziţiile sunt ~ gramaticale.) 
casa:locuinta,odaie,masa-mancare-obiect,zavor-incuietoare,instrument:unealta,
  • Utilizator Brainly
2014-04-12T11:11:44+03:00
Casa - locuinta
masa - hrana , mancare , multime , gloata
zavor - incuietoare 
instrument - unealta , ustensila