Răspunsuri

2014-04-12T10:59:13+03:00
Pai cum arata daca zice si fizic si cum se comporta moral ?:))
moral ea e foarte buna desteapta (un profesor ideal)dar fizic e frumoasa si mai inventeaza cite ceva
Pai la fizic , vorbeste despre culoarea parului , lungimea parului , culoarea ochilor , inaltimea sa , greutatea si la moral vorbeste despre cat de bine preda.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T11:03:57+03:00
Pai poti sa scrii ca profesoara ta de romana este slabuta sau plinuta,are parul de culoare.....,are ochii........Este extrem de blanda sau severa cu noi,ne place sa mergem sau nu ne place sa mergem la ora ei deoarece are o voce atat de duioasa sau aspra incat ti se face pielea de gaina cand o asculti.
Mereu cand am avut o problema am mers la ea ca sa ne dea un sfat.E atat de usor sa vorbesti cu ea,parca ai vorbi cu cel mai bun prieten al tau.Vorbim atat de deschis,incat relatia dintre profesor,elev e una foarte frumoasa.A stiut cum sa se comporte cu noi,iar noi mergem cu drag la orele ei.
acum e ok?
acum da
multumesc
nu ai pentru ce...