Tocmai am descoperit si eu ca exista texte sau opere care sunt si lirice si epice in acelasi timp. Dar ceea ce nu inteleg este de ce la cerinta spune sa demonstrez ca e epic? De ce nu precizeaza si de liric, sau o intrebare mai buna: eu ce ar trebui sa scriu in demonstratia aia? Lamuriti-ma si pe mine va rog!:)

2

Răspunsuri

2014-04-12T10:56:05+03:00
Nu precizeaza deoarece in unele texte e mai usor sa demonstrezi ca e epic decat ca e liric...e mult mai scurt si la obiect
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T10:58:35+03:00


Daca trebuie sa demonstrezi doar ca este opera epica, adu doar argumentele pentru care o consideri epica. Incerca sa lasi deoparte partea lirica a operei.


1 5 1