Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T10:25:49+03:00
Intr-o scoala , pranzul este dat la cantina iar desertul contine portocale.
Scoala nr.22 a primit astazi 2170 kg portocale, scoala nr.21 a primit cu 865 kg mai putine , cate kg a primit scoala nr.21 ? 
Daca scoala nr.23 a primit cat ambele scoli la un loc , cate kg de portocale a primit fiecare scoala?
Ups , nu am citit bine a doua cerinta , iti voi reformula problema , uite :
Intr-o scoala , pranzul este dat la cantina iar desertul contine portocale.
Scoala nr.22 a primit astazi 2170 kg portocale, scoala nr.21 a primit lamai cu 865 kg mai putine decat portocale , cate kg de lamai a primit scoala nr.21 ?
Daca scoala nr.23 a primit cat ambele scoli la un loc , cate kg de fructe a primit scoala nr.23 ?
mersi!
Cu placere , scuza-mi neatentia de mai devreme ! :D
nui nimic!
2014-04-12T10:26:48+03:00
Intr-o livada sunt 2170 kg portocala
                         lamai cu   865 mai putin
           cate fructe are livada??/