Tehnic puteai imparti ideile care ti le`am dat la prima intrebare in doua parti. Partea pozitiva si partea negativa. Astfel obtii raspunsul si pentru intrebarea asta.
Eeee:)) Lasa ca le transcriu
poluarea mediului..Sursele de poluare a apelor de suprafaţă şi subterane sunt multiple: ape uzate orăşeneşti, provenite din gospodării prin intermediul sistemelor de canalizare cu conţinut de materii organice, detergenţi etc; ape uzate industriale folosite în procese tehnologice, în care se găsesc diferite substanţe chimice; ape uzate de la crescătoriile de animale şi păsări, care conţin materiale organice.

Răspunsuri

2014-04-12T10:26:09+03:00
Nici mie nuu imi place..:S:S:S
Dami si mie niste exemple . Paduri defrisate etc ...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T10:48:07+03:00
Apele devin din ce in ce mai infectate , focul mai periculos , soarele mai aproape si mai puternic datorita distrugerii biosferei. 
Ti-am scris mai mult.. insa nu ma lasa sa postez :)) imi zice ca , contine injurii daca vrei da-mi un mesaj si iti spun..
Ai mess ?
Fb :)) , dar poti da aici mesaj